TERMENI SI CONDITII GENERALE DE GARANTIE:
Perioada de garantie este de 24 luni, data de inceput fiind cea in care s-a efectuat livrarea catre CLIENT pentru produsele NOI si o perioadă de 12 luni pentru produsele Second-hand.
Produsul defect trebuie prezentat pentru depanare impreuna cu factura in original catre VANZATOR;
Daca produsul nu poate fi predat personal, taxele de curierat sunt suportate de CLIENT;
Nu fac obiectul garantiei produsele defecte din cauza utilizarii necorespunzatoare, deteriorarii fizice sau a folosirii acestora in alte scopuri decat cele pentru care au fost proiectate sau din cauza interventiilor asupra lor de catre persoane neautorizate;
Se va solutiona orice problema de service in garantie in termen de maxim 14 zile calendaristice de la receptia produsului. In cazul in care datorita unor probleme de aprovizionare/tehnice nu se pot inlocui produsele defecte in perioada precizata mai sus se va returna valoarea actualizata a produsului respectiv sau i se va propune o alta solutie tehnica pentru rezolvare;
*Vanzatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru defectele generate de o terta parte (furnizor, electricitate, etc.). Defectele cauzate astfel, nu fac obiectul garantiei;
Costuri
Costurile de transport pentru a trimite un produs in garantie sunt suportate de către client (dvs). Costurile de transport a unui produs depanat inapoi catre client (la dvs) sunt suportate de catre firma noastra (Complex Mobile).
In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei ne rezervam dreptul de a cere beneficiarului contravaloarea serviciilor de diagnoza (100 RON) a produsului reclamat ca fiind defect;
Termenul de execuție
Perioadă maximă: 14 zile lucratoare de la notificarea vânzătorului despre lipsa de conformitate, despre defect.
Perioadă rezonabilă: Stabilită de comun acord între consumator și vânzător, în funcție de natura produsului și scopul pentru care a fost solicitat.
Pași de urmat dacă produsul nu poate fi reparat sau înlocuit:
Reducerea prețului: Solicitarea unei reduceri corespunzătoare a prețului.
Rezoluțiunea contractului: Cererea de reziliere a contractului și restituirea contravalorii produsului.
NU SE ACORDA GARANTIE:
Produselor care prezinta defecte fizice sau mecanice (urme de lovituri, zgarieturi), sigilii lipsa sau deteriorate sau produsele care prezinta urme de folosire necorespunzatoare;
Produse modificate sau reparate de persoane neautorizate;
Toate precizarile mentionate mai sus sunt in conformitate si se completeaza cu prevederile O.G.21/92 si H.G.449/2003 si vor fi considerate ca acceptate de parti prin prezentul document;
Orice culpa a unei parti va conduce la anularea in intregime a obligatiilor celeilalte parti, de aceea va rugam sa solicitati personalului nostru toate informatiile si lamuririle care v-ar putea fi utile in derularea unei colaborari profitabile pentru ambele parti;
Pentru a începe procesul de service, te rugăm să completezi formularul atașat. Este important să nu trimiți niciun articol în service fără a completa acest formular și fără a fi contactat ulterior de un reprezentant ComplexMobile.
Fără formularul precompletat, procesul de identificare și soluționare a problemei poate deveni mai complicat și poate duce la întârzieri. După ce produsul ajunge în centrul nostru de service, acesta va fi evaluat, iar apoi reparat sau înlocuit, în funcție de necesități, într-un termen de maximum 14 zile lucrătoare.