Termeni și condiții

Articolul 1 – SCOPUL

Termenii si conditiile generale de vanzare se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii de catre NDSTECH SOLUTIONS SRL, prin intermediul magazinului virtual https:/  catre Cumparator si pot fi modificate numai cu acordul expres scris al ambelor parti.

In acest document, urmatorii termeni vor insemna:

  • Cumparator: persoana, firma, companie sau alta entitate juridica care emite o Comanda.
  • Vanzator: societate comerciala NDSTECH SOLUTIONS SRL, avand sediul social in, numar registru comertului  J35/3443/2022, CUI 46538122.
  • Bunuri si Servicii: orice echipament, material si/sau parte a acestora sau serviciu, mentionate in Comanda care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, si care fac parte din oferta de vanzare a vanzatorului.
  • Comanda: un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile si Serviciile la preturile afisate pe situl acestuia si Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si Servicii si sa faca plata acestora.
  • Contract: Comanda confirmata de catre Vanzator prin emiterea facturii fiscale. Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii de primire a acestei comenzi.
  • Drepturi de proprietate intelectuala(in cele ce urmeaza DPI): toate drepturile imateriale cum ar fi know-how, dreptul de autor si drepturi in natura de autor, drepturile de baza de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate si inregistrari ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus.
  • Specificatii: toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate pe site.

Articolul 2 – DOCUMENTE CONTRACTUALE

Prin lansarea unei comenzi electronice pe site-ul https://, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile.

In cazul campaniilor cu limitare a numarului de produse per Client ( Clientul fiind definit ca acelasi consumator sau aceeasi persoana juridica (nume de companie) sau acelasi numar de telefon sau aceeasi adresa de livrare sau aceeasi adresa de facturare), lansarea mai multor comenzi avand comune oricare din situatiile mentionate anterior duce la anularea acestora.

Daca Vanzatorul confirma comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor Comenzii. Vanzatorul nu considera in nici un moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.

Articolul 3 – VALABILITATE

Prezentul Contract intra in vigoare la emiterea facturii de catre Vanzator. Informarea despre emiterea facturii se face telefonic sau electronic (e-mail). Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului astfel incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia.

Articolul 4 – EXTINDEREA OBLIGATIILOR VANZATORULUI

Vanzatorul isi va utiliza cunostintele sale profesionale si tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat in Comanda si va livra Bunurile si Serviciile care indeplinesc cerintele, nevoile si specificatiile Cumparatorului;

Informatiile prezentate pe site-urile vanzatorului au caracter informativ si sunt documentate sau modificate de catre Vanzator conform fiselor/site-urilor de prezentare ale Producatorilor. De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, descrierile produselor pot fi incomplete insa vanzatorul face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante conform informatiilor primite de la Producatori, pentru ca produsul sa fie utilizat in parametrii pentru care a fost achizitionat;

Comunicarea cu magazinul – se poate face prin interactiunea cu acesta, postarea opiniilor vizavi de produse sau comunicarea prin adresele mentionate la rubrica contact. Vor fi excluse din site sau ignorate, pareri sau adresari ce contin injurii sau un limbaj neadecvat. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite, fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

Articolul 5 – CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA

Vanzatorul poate cesiona si/sau sucontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

Articolul 6 – DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA (DPI)

Cumparatorul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va dezvalui unei terte parti sau va face publice (pe internet sau media), nici una dintre informarile primite de la Vanzator. De asemenea, numele site-urilor precum si insemnele grafice, sunt marci inregistrate in proprietatea NDSTECH SOLUTIONS SRL  si nu pot fi preluate, copiate sau folosite, fara acordul scris al proprietarului.

Articolul 7 – CONFIDENTIALITATE – PUBLICITATE

Toate planurile, documentele si informatiile de orice natura furnizate de catre Cumparator Vanzatorului, incluzand fara a limita comanda, vor ramane in proprietatea Vanzatorului. Ele pot fi utilizate numai pentru executarea contractului. Nici o declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator cu privire la comanda fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

Articolul 8 – TERMENE PENALITATI

In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare si/sau pornire a Comenzii, Vanzatorul este obligat sa anunte Cumparatorul de termenul estimat de finalizare a livrarii. Cumparatorul va avea dreptul sa revendice daune suplimentare de la Vanzator, cand este permis de lege, in cazul neindeplinirii totale sau partiale din partea vanzatorului a executarii Contractului in conformitate cu termenele stabilite. In cazul in care Cumparatorul intarzie din vina sa plata marfurilor in termenul prevazut in factura emisa de Vanzator, este obligat la plata unei penalitati de 0,5% pe zi din suma datorata. In cazul in care Vanzatorul primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, acesta incadrandu-se in termen de 7 zile lucratoare. Termenul de finalizare, daca nu este modificat de Vanzator prin anuntarea Cumparatorului, este de 30 de zile de la plasarea comenzii.

Articolul 9 – PLASAREA UNEI COMENZI:

Pentru a comanda produse de pe site-ul nostru este necesar un cont de utilizator, asta daca nu ai deja unul.

  • Pasul 1: Dupa ce ai ales produsul pe care il doresti apasa pe butonul “Adauga in cos“. Produsul va fi adaugat in cosul tau de cumparaturi.
  • Pasul 2: Pentru a vizualiza produsele aflate in cos apasa butonul “Cos cumparaturi“, iar apoi daca vrei sa finalizezi comanda apasa “Finalizare“.
  • Pasul 3: Daca esti deja logat treci automat la pasul 4, daca nu te-ai logat inainte de a incepe cumparaturile ti se va deschide o noua ferestra in care trebuie sa introduci adresa de e-mail si parola;
  • Pasul 4: In noua pagina care se va incarca va trebui sa completezi datele de livrare si modalitatea de plata, si tot aici, daca este cazul, in functie de adresa si produsele comandate, ti se va afisa si costul transportului. Dupa completarea detallilor de livrare iti va aparea optiunea “Trimite Comanda“, iar apasand acest buton comanda ta este aproape gata.
  • Pasul 5: Daca ai optat pentru plata ramburs sau prin ordin de plata, comanda ta a fost plasata. Pentru cei care au ales plata cu card online vei fi directionat catre pagina procesatorului de plati unde vei introduce datele necesare finalizarii platii.

Articolul 10 – FACTURARE – PLATI

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

Daca se doreste refacturare, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar in cadrul aceleiasi luni contabileTe rugam sa tii cont de faptul ca refacturarea este posibila doar in variantele: persoana juridica – persoana juridica sau persoana fizica – persoana juridica, nu si persoana juridica – persoana fizica.

Articolul 11 – Modalitati de plata

  1. Ramburs
  • Se plateste contravaloarea comenzii numerar direct curierului la livrare.
  1. Plata prin Card / Online in rate egale fara dobanda prin card de cumparaturi.
  • Comenzile plasate pe site-ul Extreme Computers pot fi achitate cu cardul online, fiind autorizate prin intermediul procesatorului de plati  (Visa/Maestro/Mastercard).
  • Se pot efectua plati online cu cardul personal sau al firmei. Plata online pentru comenzile plasate in numele unei Persoane Juridice pentru care se emite Factura Fiscala, trebuie facuta doar cu cardul respectivei Persoane Juridice.
  • Cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele (Visa/Maestro/Mastercard);
  • Nu se percepe niciun comision suplimentar pentru tranzactii;
  • Pentru finalizarea oricarei tranzactii este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra prin sistemul de autentificare „3-D Secure”. Procesul de autentificare a posesorului cardului se face pe baza codului de securitate cunoscut numai de posesor si se desfasoara numai pe serverele Visa sau MasterCard, dupa caz. Sistemul “3-D Secure” permite efectuarea de cumparaturi on-line cu orice card emis sub licenta Visa sau MasterCard,
  1. Ordin de plata
  • Vom genera o factura proforma cu produsele comandate, care se va trimite prin e-mail catre client. Contul bancar este trecut in factura proforma.
  • Produsele vor fi trimise clientului dupa ce departamentul financiar confirma  intrarea banilor in contul bancar.

Online cu card bancar prin (Visa/Maestro/Mastercard).

In cazul optiunii de plata ” Online prin card bancar “ veti fi redirectionat catre pagina securizata a procesatorului de plati unde veti completa un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra.

 – Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuaeaza prin intermediul sistemului “3-D Secure” dezvoltat de organizatiile de carduri Visa/MasterCard si care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca al celor realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.

 – “3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului virtual.

Important de stiut! – Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision de la detinatorul de card!

Articolul 12 – LIVRARE, RISCURI SI RESPONSABILITATI

Livrare

Vanzatorul se obliga sa expedieze Bunurile si Serviciile prin curier catre Cumparator.

Produsele comandate  se pot ridica și de la punctul de lucru.

Transport – Ambalare

In afara de cazul in care este agreat de Vanzator si Cumparator diferit, Vanzatorul se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate cu Bunurile si Serviciile in momentul predarii acestora catre societatea de curierat intern cu care Vanzatorul colaboreaza. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si Serviciilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare pe un mediu durabil (tiparit sau mail la cerere). Vanzatorul va efectua livrare Bunurilor si Serviciile doar pe teritoriul Romaniei.

Produsele vandute de caratoys.ro sunt livrate prin intermediul companiilor de curierat partenere implementate pe site.

Termenul de expediere al produselor din momentul  confirmarii comenzii este de 1-15 zile lucratoare.

Ne vom asigura ca produsele si documentele ce le insotesc sunt ambalate corespunzator. Dupa predarea coletelor catre firma de curierat, aceasta este responsabila pentru pastrarea integritatii acestora.

Va recomandam sa verificati integritatea coletelor la livrare, iar in situatia in care ambalajul coletelor este deteriorat sa semnalati acest fapt curierului responsabil cu livrarea.

Proprietatea asupra produselor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii de catre dumneavoastra, in locatia indicata in Comanda.

Livrarea este considerata finalizata odata cu semnarea documentelor de livrare de catre dumneavoastra. De asemenea, deteriorarea produselor sau pierderea acestora dupa livrare nu constituie responsabilitatea companiei noastre sau a companiei de curierat.

Taxele de livrare percepute de companiile de curierat partenere pornesc de la 15 lei. In pagina de comanda va fi afisat costul total de livrare al comenzii dumneavoastra. Acesta variaza in functie de greutatea sau volumul produselor adaugate in cos si locatia de expediere.

In cazul comenzilor mai mari de 500 de lei, clientul va beneficia de transport gratuit, suportat de compania noastra.

Costurile de transport pot fi vizualizate in cosul dumneavoastra, in pasul Finalizare comanda.

Desi partenerii nostri responsabili cu livarea produselor respecta in marea majoritate a cazurilor termenele de livrare a produselor, pot exista perioade calendaristice in care procesul de livrare sa inregistreze intarzieri( exemplu: Sarbatorile de Paste si de Craciun, perioadele de promotii precum Black Friday).

Termenul de livrare este exclusiv in sarcina companiei de curierat.

Articolul 13 – ACCEPTARE SI DREPTUL LA RENUNTARE

Acceptarea va fi facuta atunci cand Bunurile si Serviciile sunt conforme cu caracteristicile tehnice mentionate in Comanda. In cazul in care Cumparatorul descopera ca Produsele livrate sau Serviciile furnizate nu sunt conforme specificatiilor tehnice, atunci Vanzatorul va aduce la conformitate Produsele si Serviciile in termen maxim egal cu termenul de executie al Comenzii, fara a imputa Cumparatorului eventuale costuri legate de aceste operatiuni. De asemenea, Vanzatorul va respecta prevederile O.U.G. 34/2014 si va aplica politica de returnare. Vanzatorul are dreptul ca atunci cand considera ca actiunile Cumparatorului au fost cu rea intentie sa solicite daune interese catre Cumparator, in conditiile legislatiei.

13.1.  Renuntarea la cumparare

Produsele achizitionate la distanta (online) se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea coletului.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului. Transportul este achitat de vanzator doar atunci cand produsul se incadreaza in unul din cazurile mentionate la punctul 4. Se recomanda utilizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor.

Exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile si ambalajele incluse, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Produsele care au beneficiat in momentul achizitiei de bonusuri sub forma altor produse trebuie sa fie returnate impreuna cu produsul oferit ca bonus, in caz contrar, contravaloarea bonusului se va scadea din suma restituita.

Prevederile O.U.G. 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin.

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj, insa prezenta acestuia nu este obligatorie, acest lucru fiind specific producatorului. Prin urmare prezenta sau absenta sigiliului nu este definitorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Inlaturarea sigiliului de pe ambalaj nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate; taxele sunt cuprinse intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client dupa receptionarea si verificarea produselor deteriorate/modificate.

NDSTECH SOLUTIONS SRL. poate refuza colaborarea cu consumatorii care au abuzat de dreptul de a renunta la cumparare. Notificarea acestora se va face anterior impunerii restrictiilor privind vanzarea de produse.

13.2.   Procedura de retragere din contract

Exercitarea dreptului de retragere

Consumatorul informeaza NDSTECH SOLUTIONS SRL. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular cont sau o solicitare facuta pe email la adresa office@mail.ro . Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.

Obligatiile care revin NDSTECH SOLUTIONS SRL.

Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard. Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de maxim 5 zile lucratoare de la receptionarea produselor.

Obligatiile care revin consumatorului

Produsele sunt predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

13.3.   Produse excluse, fara drept de returnare

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:

  1. Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (casti tip “in ear”, );
  2. Produsele aduse in stoc in urma unei comenzi speciale ferme si a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate.

Aceste limitari se aplica conform O.U.G. 34/2014 art. 16. 

13.4.   Cazuri particulare

Transportul pentru retur este suportat de vanzator in urmatoarele cazuri particulare:

  • Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site.Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
  • Produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie.In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise in termen de 48 de ore de la primirea produsului.
  • Produs in colet deteriorat.Daca produsul este deteriorat la randul lui din cauza transportului si puteti dovedi acest lucru printr-un proces verbal intocmit cu reprezentantul firmei de curierat. Procedura pentru coletele ce ajung la dvs. deteriorate din cauza transportului este descrisa la sectiunea Modalitati de livrare
  • Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.

Solicitarile de retur pentru aceste cazuri trebuie inregistrate pe site-ul nostru prin formularul de contact sau pe email la NDSTECH SOLUTIONS SRL office@mail.ro in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Mentiune
In toate cazurile de mai sus, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, de preferat in ambalajul original si obligatoriu insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor, poate genera costuri  de aducere la conformitate/stare initiala de pana la 50% din valoarea produsului.

Articolul 14 – MARFURI EXCEDENTARE

Orice marfuri livrate in exces fata de cantitatea prevazuta in Comanda pot fi refuzate de catre Cumparator in termen de 7 zile calendaristice de la livrare.

Articolul 15 – GARANTII

Pe langa orice alte garantii prevazute de legile aplicabile si detaliate in Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator sau de un furnizor al Vanzatorului, acestea garanteaza Cumparatorul impotriva oricarei non conformitati care poate afecta intreaga sau o parte a Bunurilor si Serviciilor, cu exceptia uzurii normale, pentru perioada de 24 luni de la data emiterii facturii de vanzare. Exceptie fac produsele consumabile, care nu beneficiaza de garantie.

Garantia pentru produsele care nu sunt insotite de un certificat de garantie emis de producator/importator se solutioneaza prin repararea, inlocuirea sau stornarea produsului defect. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea NDSTECH SOLUTIONS SRL. In urma solicitarii de garantie venita din partea clientului, NDSTECH SOLUTIONS SRL va inregistra o solicitare de ridicare la curierul rapid. Solutionarea garantiei se face in maxim 15 zile calendaristice. In cazul persoanelor juridice, termenul maxim de solutionare a garantiei poate fi de pana la 30 zile calendaristice.

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21, O.G. 140/2021 si O.G. 174/2008. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (numar serial), impreuna cu accesoriile aferente si copiile de pe factura fiscala si certificatul de garantie. In cazul produselor care vin insotite de un certificat de garantie emis de producator, este obligatorie prezenta acestuia pentru solutionarea garantiei. Produsele care ajung neinsotite de aceste documente, pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri.

Termenul de garantie este din momentul livrarii produselor, conform datei mentionate in factura fiscala.

Garantia de conformitate este de 2 ani cu exceptia produselor a caror durata medie de utilizare este mai mica de 2 ani.

In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs functional, produsele care nu respecta termenii si conditiile de acordare a garantiei), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service).

Operatiunile de service efectuate in perioada de garantie vor fi mentionate pe documente separate. Aceste documente devin partea integranta din Certificatul de Garantie. Perioada de garantie se prelungeste cu intervalul in care produsele s-au aflat in service.

Produsele care nu pot fi reparate sau inlocuite cu produse identice, vor fi solutionate prin storno/credt note. Contul clientului va fi creditat (incarcat) cu valoarea facturii de storno.

Soldul creat in urma unui Credit Note va fi returnat doar intr-un cont bancar.

Articolul 16 – TRANSFERUL PROPRIETATII

Proprietatea asupra Bunurilor si Serviciilor va fi transferata la momentul efectuarii platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).

In cazul livrarii prin curier, acesta nu este autorizat de catre Vanzator sa permita Cumparatorului deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii eventualei contravalori a acestora. Vanzatorul nu poate fi facut responsabil de continutul coletelor expediate decat daca exista un document incheiat de catre Cumparator si reprezentantul curierului care a efectuat livrarea.

Articolul 17 – RESPECTAREA LEGILOR SI STANDARDELOR

Vanzatorul va respecta toate legile, reglementarile si ordonantele aplicabile la realizarile sale contractuale, inclusiv fara limitare la fabricarea, asamblarea, manipularea, transportul, depozitarea, ambalarea sau livrarea Bunurilor si Serviciilor si aplicabile la sanatate, securitate, mediu.

Articolul 18 – RASPUNDERE

Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor.

Tipuri de reduceri, promotii, avantaje clienti si semnalizarea lor in site:

  • Reduceri procentuale X% – afisarea unui pret vechi, a unei reduceri procentuale si a pretului de vanzare rezultat in urma aplicarii reducerii;

Promotiile sunt valabile in limita stocului disponibil.

Vanzatorul va fi raspunzator in cazul in care sub-contractantii si/sau partenerii sai de orice fel implicati in executarea Comenzii nu indeplinesc oricare din obligatiile contractuale.

Articolul 19 – PRET DERIZORIU SAU CARACTERISTICI ERONATE

Vanzatorul face toate eforturile in a furniza informatii corecte despre pretul si caracteristicile produselor. E posibil ca unele preturi si/sau caracteristici sa fie eronate. In cazul inregistrarii unei comenzi cu un pret derizoriu, Vanzatorul are dreptul sa anuleze comanda Cumparatorului. In cazul inregistrarii unei comenzi pentru un produs cu caracteristici eronate, Vanzatorul va depune toate eforturile in vederea livrarii catre Cumparator a unui produs cu caracteristici cat mai apropiate de cele prezentate in site la momentul plasarii comenzii. Daca Cumparatorul nu este de acord cu propunerile Vanzatorului, Vanzatorul are dreptul sa anuleze comanda Cumparatorului.

Articolul 20 – INCALCARE – TERMINARE

Daca vanzatorul nu executa obligatiile sale, inclusiv in perioada de garantie, Cumparatorul va notifica Vanzatorul asupra acestei neindepliniri. Un plan de actiune va fi validat intre Parti in termen de 3 zile de la notificare. Cumparatorul poate sa anuleze o Comanda prin e-mail, inainte ca aceasta sa fi fost livrata. In caz contrar, comanda va face obiectul returnarii bunurilor, mentionat pe site-urile Vanzatorului.

Articolul 21 – FORTA MAJORA

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este cauzata de un eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

Articolul 22 – LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

Prezentul contract este supus legii romane. Orice litigii nascute din interpretarea si executarea acestui contract se vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care nu se ajunge la un acord pe aceasta cale se va apela la instantele judecatoresti competente de la sediu Vanzatorului.

Articolul 23 – PREVEDERI DIVERSE

Daca una sau mai multe prevederi sunt in conflict cu oricare cerinta legal aplicabila, numitele prevederi nu vor fi aplicate si Partile se vor stradui impreuna sa convina asupra unor noi prevederi care sa respecte spiritul prevederilor initiale. Partile in contract vor fi considerate cantractanti independenti si nici uneia din parti nu i se acorda dreptul sau autoritatea de a asuma sau crea orice obligatie pe seama sau in dauna celeilalte. Termenii si conditiile din acest contract inlocuiesc alte intelegeri anterioare scrise sau verbale, dintre Partile amintite, referitoare la subiectul prezentului Contract si nu pot fi modificate sau schimbate decat prin intelegere scrisa semnata de ambele parti.

Pentru plasarea unei comenzi, persoanele minore trebuie sa aiba consimtamantul reprezentantilor legali.

NDSTECH SOLUTIONS SRL. isi rezerva dreptul de a refuza colaborarea cu clientii ce manifesta comportament si limbaj neadecvat, in scris sau verbal (agresiv, licentios etc.), au in istoricul comenzilor livrari refuzate sau folosesc in mod abuziv dreptul de retur in 14 zile.

Cosul De Cumparaturi
Derulați în Sus